Ilyen lesz az új nemzeti légitársaság?
Sikerült megszereznünk a kormányzat terveit az új nemzeti légitársaságot illetően, amit most büszkén osztunk meg veletek. Az új gépek festésénél a nemzeti jellegnek megfelelően a piros-fehér-zöld színek dominálnak majd, illetve a cég jelképe is a magasban szárnyaló turulmadár lesz. A névválasztás erőt és dominanciát sugároz: SALL AIR.
A típusválasztásnál végre szakítottunk a hanyatló, menthetetlen válságba fordult amerikai és európai országok ortodox típusaival, s a baráti Kína Comac ARJ-21-es Xianfeng gépe mellett döntöttünk, amely minden bizonnyal tökéletes választásnak bizonyul majd.
A pilóták képzése állítólag már meg is kezdődött, intenzív nyelvi tréninggel, s természetesen nem angol nyelven.
A kormányzat egyetlen kérése a gépeket szállító cég felé az ellenőrző listák módosítása volt: kikerült a süllyedési checklist, ugyanis a vezetés szerint ez nem egyeztethető össze az ország és a cég kilátásaival. A magyar pilótáknak az új előírások szerint süllyedés nélkül kell végrehajtaniuk a leszállást.
A hírek szerint felülről érkezett utasításra minden járaton ajándék tollal kedveskednek az utasoknak, s az akciók között szerepel majd a diszgráfiásoknak adott 10%-os kedvezmény is, amennyiben a SALL AIR-rel utaznak.
A légitársaság engedélyeztetési folyamata már megkezdődött: minden európai repülőtérnek szigorú alkalmassági vizsgán kell megfelelnie, hogy kész legyen a nemzeti légitársaság büszke sasmadarainak fogadására. A hírek szerint Brüsszelbe, Párizsba és Berlinbe nem közlekedik majd járat, illetve azonnali hatállyal törölték a római járatot is. Mindezzel egyidőben Liszt-Ferihegyen is új biztonsági szabályok lépnek életbe - nagy szerencsénkre az egyik beszállító már tudott is mutatni egyet az új táblákból:
Izgatottan várjuk a további híreket nemzetünk új büszkeségéről!
Az utolsó 100 komment: